این یک سال را با ما باشید

دیده شید...
ماز

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

وبلاگ پایه یازدهم افتتاح شد

به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رساند که در راستای عملکرد موفقیت آمیز ما و حمایت همه جانبه شما، ما تصمیم گرفتیم که در پایه یازدهم نیز با شما باشیم.لذا از همه ی شما دعوت می نماییم که ما را هم در پایه یازدهم حمایت نمایید که این مایه ی دلگرمی ماست. لطفا این وبلاگ(یازدهم) را هم به دوستانتان معرفی کنید.فراموش نکنید که این وبلاگ فعالیت خود را از امروز آغاز کرده و در گذر زمان فعالیت های بهتر و مفید تری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی معصوم جو
شرایط تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان در پایه دهم

شرایط تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان در پایه دهم

شرایط تغییر رشته دانش‌آموزان پایه دهم از شاخه نظری به فنی‌وحرفه‌ای و بالعکس اعلام شد.

در این پست اسامی کتاب هایی را که باید برای ورود به رشته مورد نظر امتحان بدهید، وجود دارد

هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از سال تحصیلی گذشته (94-95) در پایان پایه نهم انجام می‌شود، پیش از این دانش‌آموزان در پایان سال اول دبیرستان رشته تحصیلی خود را انتخاب می‌کردند اما با استقرار ساختار 6.3.3 در نظام آموزشی کشور، فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در پایان پایه نهم انجام می‌شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
هادی معصوم جو
آشنایی کامل با کتب درسی پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم

آشنایی کامل با کتب درسی پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم

ما در طی یه کار خدا پسندانه اقدام به معرفی کتب یازدهم کردیم. ابتدا ما ساعات تدریس هر کتاب را در هفته مطرح نمودیم سپس برای هر درس تک تک توضیحاتی خلاصه و مفید ارائه دادیم.بنابه درخواست شما دوستان عزیز، فایلی برای دنلود قرار داده شده که در آن ساعات تدریس کتب درسی و نام ان ها در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در همه رشته های نظری(تجربی، ریاضی،انسانی و معارف) و شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش وجود دارند.اطلاعت موجود در فایل:نام کتب  ساعات تدریس هر کتاب در هفته.  فایل ارائه شده برای دانلود توسط اداره کل آموزش و پروش نگاشته و تأیید شده است.

پیشنهاد سکوی دهم مراجعه به ادامه مطالب و خواندن کامل این مطلب و دانلود فایل ضمیمه است:

۱۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
هادی معصوم جو