این یک سال را با ما باشید

دیده شید...
ماز

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود گام به گام کتاب ریاضی رشته انسانی


دانلود گام به گام کتاب ریاضی رشته انسانی
برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه نمایید:
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
هادی معصوم جو

دانلود فیلم آموزشی تابع

بنا به درخواست های مکرر شما دوستان گرامی،ما امروز سومین فیلم بلند مدت آموزشی را با آرم اختصاصی وبلاگ آماده کرده ایم.این فیلم اول تمام مباحث تئوری(متن کتاب) و فرمول ها را به طور کامل آموزش می دهد سپس سراغ تست های دشوار رفته و با ارائه روش های کنکوری تستی،در کمتر از سی ثانیه حل می شوند،اما توجه داشته باشید در این فیلم روش کنکوری رو گفته ولی برای اینکه شما کامل و مفهومی مطلب رو یاد بگیرید،حل سوال کمی طولانی تر شده است.اما مطمئن باشید پس از مشاهده این فیلم خیلی راحت به حل تست می پردازید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
هادی معصوم جو

دانلود فیلم آموزشی معادلات و نامعادلات

بنا به درخواست های مکرر شما دوستان گرامی،ما امروز دومین فیلم بلند مدت آموزشی را با آرم اختصاصی وبلاگ آماده کرده ایم.این فیلم اول تمام مباحث تئوری(متن کتاب) و فرمول ها را به طور کامل آموزش می دهد سپس سراغ تست های دشوار رفته و با ارائه روش های کنکوری تستی،در کمتر از سی ثانیه حل می شوند،اما توجه داشته باشید در این فیلم روش کنکوری رو گفته ولی برای اینکه شما کامل و مفهومی مطلب رو یاد بگیرید،حل سوال کمی طولانی تر شده است.اما مطمئن باشید پس از مشاهده این فیلم خیلی راحت به حل تست می پردازید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
هادی معصوم جو

نکات زیست گیاهی

از فصل 6 زیست پایه دهم وارد زیست گیاهی می شویم. اما نکاتی هست که باید قبل از شروع این فصل بدانید، و اینکه این نکات در کتاب درسی نیامده و شما باید از کتاب های سالهای گذشته و اطلاعات عمومی بدانید. ما این نکات را همراه با تصویر(رنگی) در قالب یک جزوه کوتاه آموزشی آماده کردیم.

برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه نمایید:

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
هادی معصوم جو

پاسخ درس سه کتاب کار زبان دهم

  دراین فایل ما به کتاب زبان انگلیسی می پردازیم.دراین فایل پاسخ تک تک سوال های درس سوم کتاب کارزبان رو براتون آماده کردیم.برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه نمایید:

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
هادی معصوم جو