این یک سال را با ما باشید

دیده شید...
ماز

۳۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود رایگان گام به گام استان شناسی همه استان ها

با توجه به درخواست های مکرر شما دوستان عزیز٬ در این پست تصمیم گرفتیم که گام به گام استان شناسی(همه استان ها) را به صورت تفکیک شده و جدا جدا قرار دهیم تا دانش آموزان هر استان به راحتی گام به گام استان خود را دریافت کنند. لطفا برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه نمایید:

استان های همدان و اصفهان و لرستان و مازندران و فارس  و گیلان اضافه شد.

۱۰۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
هادی معصوم جو

دانلود آزمون جامع ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ رزمندگان پایه دهم تجربی

یکی از مؤسساتی که اقدام به برگزاری آزمون های برنامه ریزی شده می کند، مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان می باشد. این مؤسیه در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ آزمونی جامع برای پایه های مختلف برگزار کرد.شما می توانید آزمون جامع رزمندگان(طرح آیه های تمدن) پایه دهم تجربی را در ادامه مطالب دانلود نمایید

:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
هادی معصوم جو

جزوه کامل شیمی دهم تجربی و ریاضی

در این پست جزوه ای کامل از شیمی دهم (تجربی و ریاضی) برای شما دوستان عزیز سکوی دهمی ها آماده کردیم. این جزوه از کامل ترین و بهترین جزوات آموزشی شیمی دهم می باشد که هم برای رشته تجربی و هم برای رشته ریاضی قابل استفاده است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی معصوم جو

فروشگاه های آنلاین کتب کمک آموزشی مورد تایید سایت

کم کم به یک مهر٬ زمان بازگشایی مدارس٬ نزدیک می شویم و دغدغه های خرید کتب درسی از سر گرفته می شوند. لذا در این پست فروشگاه هایی را معرفی می نماییم که شما می توانید با اطمینان کامل٬ کتاب های کمک آموزشی خود را با تخفیف های ویژه و به صورت آنلاین خریداری نمایید. برای مشاهده این فروشگاه ها٬ لطفا به ادامه مطالب مراجعه نمایید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی معصوم جو

دانلود مجموعه ی کامل تست شیمی دهم

در این پست٬ مجموعه ای کامل از تست شیمی پایه دهم را برای شما آماده کردیم.در این فایل از همه ی درس های شیمی تست هایی استاندارد همراه با پاسخ کاملا تشریحی قرار دارد. برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه نمایید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی معصوم جو